Praca na stanowiskach cywilnych

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: inspektora Wydziału Dochodzeniowo – Śledczego w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Data publikacji 23.09.2020


Komendant Powiatowy Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektora 
 Wydziału Dochodzeniowo – Śledczego
 w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Liczba lub wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec
Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
  59-700 Bolesławiec, ul. Zygmunta Augusta 20
Warunki pracy: 
- praca osoby zajmującej przedmiotowe stanowisko odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej, obsługa urządzeń biurowych, praca przy monitorze komputerowym w wymiarze większym niż połowa dziennego czasu pracy,  II piętro – budynek nie posiada infrastruktury dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo (brak windy, podjazdów, odpowiednio dostosowanej toalety) 
Zakres zadań:
• prowadzenie rejestrów postępowań toczących się w Wydziale Dochodzeniowo – Śledczym,
• prowadzenie składnicy dowodów rzeczowych oraz dokumentacji z nią związanej,
• przekazywanie akt zakończonych postępowań przygotowawczych wraz z dowodami rzeczowymi do prokuratury, przekazywanie i odbieranie korespondencji z prokuratury i sądów,
• prowadzenie dziennika korespondencji przekazanej do prokuratury i sądów,
• ewidencjonowanie i nadzór nad przechowywaniem akt zakończonych postępowań,
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: średnie,
• doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia w pracy kancelaryjno- biurowej lub administracji, 
• Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność
• znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel)
• posiadanie obywatelstwa polskiego,
• korzystanie z pełni praw publicznych,
• nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne   przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie: wyższe
• znajomość Zarządzenia nr 25 KGP z dnia 23.07.2015 r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencjonowania czynności dochodzeniowo – śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych uzyskanym w postępowaniu karnym Rozdziały od 7 do 11 oraz Ustawy o Policji.



Dokumenty i oświadczenia niezbędne;
• CV i list motywacyjny,
• kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
• kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści ,,Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Bolesławcu moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko ….. (należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem. 
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe: 
• wykształcenie: wyższe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie kandydatów/kandydatek
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Terminy i miejsce składania dokumentów:
• dokumenty należy złożyć do: 28.09.2020 r.
• miejsce składania dokumentów: 
dokumenty można przesłać drogą pocztową na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu, ul. Zygmunta Augusta 20, 59-700 Bolesławiec. Decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do urzędu lub osobiście  w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30

Dane osobowe – klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Bolesławcu ul. Zygmunta Augusta 20 59-700 Bolesławiec 
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@boleslawiec.wr.policja.gov.pl 
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru 
Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane żadnym odbiorcom. 
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia: 
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 
4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; 
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 
Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. 
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Rozważ wprowadzenie wzoru oświadczenia dotyczącego wyrażenia zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych 
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane 
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje rozważane są z równa uwaga bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,3686, co stanowi kwotę 2 780,94 zł brutto, plus dodatek z tytułu wysługi lat. 
Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części ,,wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata/kandydatki lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowa) lub składać osobiście w siedzibie urzędu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KPP w Bolesławcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 478733258. 

Powrót na górę strony